Kettlebells

Jag är helt slut efter ett gympass med kettlebells som Stefan komponerat ihop åt mig. Först pratade vi lite om vilka mål jag har med träningen och medans jag värmde upp skrev han ner ett program som vi sedan gick igenom. Jag har knappt kört något med kettlebells förut så det var kul att prova nåt nytt. Det var sjukt jobbigt, jag orkade knappt cykla hem efteråt. Stefan tycker jag ska köra passet minst två men helst tre gånger i veckan. Får se hur jag lyckas pussla in det i mitt schema.

Jag fick dessutom veta att jag är sned i kroppen och att mina axlar och nacke är i stort behov av massage. Övningarna med kettlebellsen kan göra mig rak igen och kan även hjälpa mina stela axlar och nacke, men jag borde låta någon knåda mig. Synd att det är så dyrt bara, får kolla upp det där lite närmare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback