Jobb, jobb, jobb

Efter praktiken idag åkte jag direkt till Mc Donalds västerleden för en introduktion. Det var jag och fyra andra som fortfarande gick på gymnasiet. Haha. Det gick bra, vi höll på i drygt en och en halv timme, jag fick med mig en bunt papper hem som jag ska läsa igenom. Skrev även på mitt anställningsbevis. Jag tror jag börjar jobba 3 maj, ska få mitt schema nästa vecka.

Imorse ringde jag upp min kontakt på Arena Personal. Han hade ringt igår när jag var på praktiken och när jag försökte få tag på honom sen hade han gått för dagen. Han sa att jag hade gjort ett gott intryck på honom och erbjöd mig jobb på H&M-lagret. Perfekt. Jag ska ringa tillbaka på måndag igen, eftersom jag nu vet lite bättre hur jag kommer jobba på Mc Donalds. Men det verkar som att jag ska på utbildning/introduktion på H&M-lagret nästa fredag. Jag är nöjd.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du ser, det löser sig! :) Grattis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback