Grästräning

Jag började även den här dagen med en promenad. Gick bort och tittade på radhuset jag intresseanmält, 60 minuter tog det fram och tillbaka. Har tänkt att jag ska försöka gå varje morgon nu när jag är ledig, hittills har det varit kanonväder. Superskönt.

Lunchade med Fran och gick en sväng på stan, köpte en tröja på Monki. Dom ringde från Arena Personal, jag ska komma dit imorgon och skriva på någon form av kontrakt, samt prova kläder.

Ikväll har vi första fotbollsträningen på Gyllingsvallen. Härligt. Men det kommer suga i vaderna, är inte van att springa på gräs. Snart dags att laga mat så jag hinner smälta den och undvika håll. Visst jävlar, jag glömde kolla på fotskydd när jag var på stan. Får bli nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback