Förjävlig kväll

Seriepremiären gick så jävla illa. Jag vet inte vad det var för fel heller, det funkade bara inte. Det var nog en av mina sämsta matcher någonsin. Efter att ha varit frustrerad och samlat på mig ilska under hela matchen brast det på slutet när en tjej sparkade bort mina ben så jag slog bakhuvudet i marken. Jag skrek ut lite aggressioner vilket resulterade i ett gult kort.

Huvudet gör inte direkt ont, men det känns. Snurrade lite efter matchen men det är bättre nu. Imorgon kommer jag nog ha träningsvärk i rumpan, och i diverse andra kroppsdelar. Dessutom känner jag PMSen komma krypande inför morgondagens början på lingonveckan. Inte bra. Kanske bäst att gå och köpa lite godis i förebyggande syfte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback