Fantastiskt väder

Jag började dagen med en 75 minuter lång promenad i solen. Härligt. Gick för att titta på omgivningarna runt en lägenhet jag intresseanmält på Uttermarksgatan. Det verkar helt okej. Misstänker dock att lägenheten inte är den finaste, känns för billig för det. Men vi kan ju titta på den i alla fall.

Jag ringde Arena Personal för att berätta att det funkar med mitt schema på Mc Donalds att jobba på HM-lagret också. Det var en annan kille som svarade på min kontakts telefon och talade att han sitter fast nere i Tyskland på grund av flygstoppet, men att han ska ta sig hem med bil istället och kommer in onsdag eller torsdag. Han såg dock att jag finns med i pepperna så dom hör av sig till mig senare i veckan och talar om när jag ska vara på HM-lagret på fredag för introduktion. Perfekt.

Det är helt fantastiskt väder idag. Humöret är på topp och jag vill bara hitta på något. Vet dock inte vad. Ska träna någonting i alla fall, springa eller gå till friskis. Chrille har bilen, annars hade jag åkt ut till Hällby för att titta på cyklar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback