En bra dag

Idag har det varit en bra dag. Min blivande chef ringde och jag fick bland annat reda på att jag kommer bli schemalagd på 20 timmar i veckan. Mycket möjligt att det blir minst 30 i sommar. Introduktion på tisdag och jag börjar antagligen veckan 16 eller 17.

Intervjun hos Arena Personal gick väldigt bra. Han verkade positiv och sa att han tror jag skulle passa jättebra på H&M lagret, där jag helst vill vara. Vi pratade om att eftersom jag har ett deltidsjobb kan jag maila över mitt schema och så kan han lägga in mig på extrajobb där de vardagar jag är ledig. Hoppas verkligen det blir så, han skulle höra av sig om en vecka.

Jag pratade med butikschefen på Lindex och talade om att jag måste avsluta praktiken tidigare än planerat. Sa även att hon gärna får ringa om dom behöver folk. Passade på att shoppa en tröja, bh, mascara och make up remover, måste ju passa på medan jag fortfarande har personalrabatt.

När jag kom hem hämtade jag in posten och där fanns deklarationen. Får tillbaka 4376 kronor. Som sagt, en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Kompis, de går bra nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback