Bränd

Emma va avundsjuk på att jag hade så mycket träningsvärk efter i måndags så idag tog jag med henne på ett pass kettlebells. Det gick bättre för mig än jag trodde, med tanke på hur stel och öm jag är efter förra passet, men jag var tvungen att ta lättare vikter på vissa övningar. Emma va duktig, tog i ordentligt. Har hon inte träningsvärk imorgon blir jag väldigt besviken.

Det var mitt andra pass kettlebells. Jobbar jag inte på fredag tänker jag ta ett tredje då. Nu jävlar ska det hända saker med den här kroppen.

Jag underskattade solen igår, eller kanske överskattade min hud snarare. Hur som helst så har jag bränt mig i uringningen och på axlarna. Det ser ut som att jag har ett vitt linne på mig fast jag är naken. Inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback