Snabbt

Dålig uppdatering här på sistone känner jag. Får ta helgen och måndagen lite kort nu.

Fredag: Jag och Petra åt en trevlig middag på Papas Tapas. Dock slutade det inte lika trevligt för Pe som blev matförgiftad. Sen åkte jag hem och såg några avsnitt av True Blood. Dom hade crazy sex som vanligt.

Lördag: Från att ha massa tid till att varken hinna gå en promenad eller platta håret. Em tonade mitt hår och jag hjälpte henne me diverse bestyr. Hämtade Gustaf (syrrans karl) och åkte till Hällberga för att titta på matchen. Vann med 4-1. Go Stenkvista! Hem och titta på Sverigematchen med Lisa och Em. En riktig rysare. Go Zlatan! Film med Em och bäddade åt henne på soffan.

Söndag: I stort sett hela dagen gick åt till att fixa med Ems nya hårddisk. Pressade dock in en snabbvisit i Hållsta för att plocka plommon och björnbär. På kvällen blev det en långpromenad och slappande i soffan med Em. Bäddade soffan åt henne ännu en gång.

Måndag: Skjutsade Em till stan så hon kunde ta sig hem till Uppsala. Högskoleprovsplugg. True Blood. Promenad i Kronskogen. Dansade afro på Friskis med Lisa. Nu kikar jag och Chrille på Roast på Berns.

Imorgon har jag massa ärenden att göra. Sen födelsedagsfirande på kvällen. Äldsta lillasyrran blir 23 år så det bjuds på grillat och tårta. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback