Rastlös

Man vet att man varit arbetslös för länge när man tittar på Sjunde himlen. Jag måste få ett jobb snart, är så rastlös. Jag har sökt ett jobb idag, ska söka ett till om ett tag när jag fått inspiration att skriva ett kick ass bra cv igen.

Annars håller jag på att tvätta, så tvättkorgen inte är överfull när jag åker bort. Måste springa iväg och köpa tvättmedel innan det är dags för nästa omgång dock. Och bröd.. och mjölk.

Städa står också på schemat. Dammsuga, skura duschen, spraya hela badrummet och köket. Det är hela sjukt va skräpigt det blir på en gång i vår lilla lägenhet.

Borde pressa in promenad eller jogging samt plugg till högskoleprovet. Titta, jag har ju faktiskt saker att göra idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback