Moln

Det blev inte mycke sollapande för min del idag. När jag lagt mig till rätta tog det inte lång stund innan himlen var full av moln. Just my luck.

Jag har pluggat engelska läsförståelse inför högskoleprovet. Samt anmält mig och betalat så nu kommer det verkligen bli av. Hoppas Chrille hinner banka in ekvationer i mitt huvud på en och en halv månad.

Var nere på stan och fikade med Chrille. Blev även en kort runda i affärer när han skulle kika på minneskort och en cykel.

Nyss tog jag en rask promenad i Kronskogen på 35 minuter och snart ska jag bege mig till friskis för ett pass Skivstång/kondition. Sen är det full fart hem för att se andra halvlek av fotbollsmatchen mellan Sverige och Malta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback