Människa igen

Skönt att vakna upp och vara en människa igen. Jag spenderade största delen av gårdagen i horisontellt läget. För att milt uttrycka saken så var jag bakfull.

Vad var orsaken till denna hemska dag? Jag hade tänkt ha en nykter helg men så tyckte Emma Å att jag ska skulle festa med henne och Jenny. Det lät frestande och vi skulle ta det lite lagom lugnt så jag hängde på. Lugnt? Big understatement.

Kul var det i alla fall. Fast vissa delar är lite dimmiga. Hur vi kom hem till Jenny efter Harrys t.ex. Taxi? Sen vet jag att jag cyklade hem, men har inga minnen av det. Jag kom hem helskinnad i alla fall så det borde ju gått bra.

Som det kändes igår, och idag. Aldrig mer alkohol. Inte den mängden. Och inte på ett bra tag.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, ja, vad ska man säga? Mina bästa kompisar igår var sängen och hinken. Jag hade jäkligt kul i fredags. Och ja, vi tog taxi från harrys till mig, sedan hade bestämt dig för att cykla hem, jag tyckte inte att du skulle göra det, men du hade redan bestämt dig för att cykla. Jag har ett svagt minne av att några brudar på harrys kanske inte var allt för förtjusta i oss, vi tog upp ganska mycket plats på dansgolvet, vi var lite fläng eller ska man säga fulla. Haha!

Postat av: Emma

Ni tog endel plats på dansgolvet ja, men ni var helt underbara också! :D

Och det där med lugn kväll vet jag inte vad som hände, måste försvunnit någonstans mellan drinkarna ;)

2009-09-21 @ 15:38:53
URL: http://m0e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback