Klarar Mysa Strå testet?

Nu har jag kommit hem från Friskis & Svettis. Jag och Lisa gick på passet Skivstång/kondition. Det vet jobbigt. Svetten rann. Passet började med några minuters uppvärmning, sen körde vi styrka med skivstång och en del övningar utan. Kroppens stora muskler fick sig en genomkörare. Efter det kom konditionsdelen. 15 låtar. 45 sekunder vardera. 15 sekunders vila. Olika övningar som ökade pulsen. T.ex skidhopp, snabba fötter och spark i baken.

Det var ett bra pass. Det kommer jag nog gå på fler gånger. Men av någon anledning fick jag ont i ryggen när vi stretchade efteråt. Vet inte vad jag gjorde, men det gör sjukt ont.

Annars var jag och Petra en snabbis på Ikea idag. Jag inhandlade ett täcke. Nu ska vi se om Mysa Strå kan nå upp till Mysa Is mysfaktor. Spänningen är olidlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback