I´m weak

Jag är svag. Blev "bara" sex bitar i alla fall. Tur att jag gått två promenader idag.

Plugget inför högskoleprovet gick askasst idag. Jag sög riktigt hårt. Jag började nästa gråta för att jag blev så frustrerad när jag inte förstod statistiken. Den delen som jag var bäst på förut. Suck.

Imorgon väntar ett informationsmöte på arbetsförmedlingen. Det handlar om jobbgarantin för ungdomar upp till 25 år. Jag fyller exakt två veckor efter mötet. Känns värt.. eller inte.

På kvällen blir det Skivstång/kondition på friskis. Veckans första träningspass. Hade ont i halsen i söndags kväll så jag tog de lugnt i måndags och idag blev det bara promenader. Men imorgon är det dags att ta i igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback