Biokväll

Ikväll var jag och Chrille och såg Flickan som lekte med elden. Det märktes att dom hade klämt ihop en lång bok till en drygt två timmar lång film. Det hände saker hela tiden för det var så proppat med information. Inte mig emot, jag gillar när det händer saker. Nu längtar jag efter den sista filmen också så jag får se fortsättningen och slutet på allting. Var så längesen jag läste böckerna att jag inte riktigt kommer ihåg vad som händer. Så för att sumera det hela så var filmen sevärd men inte lika bra som den första.

Kommentarer
Postat av: Zarah

Jag håller helt med. Sevärd film absolut. men ettan va bättre. För en som inte läst bökerna så tyckte jag det blev lite fööör rörigt.. men absolut sevärd!!

2009-09-22 @ 19:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback