Tröstshopping

Vädret har varit skittråkigt idag så jag har stannat inne trots att jag planerat att jogga eller gå promenad. Hade ingen lust att bli täckt av blöt snö helt enkelt. Hade ingen lust att gå till friskis heller, har träningsvärk efter gårdagen. Men imorgon måste jag träna. Hårt.

Jag har varit deppig idag också så jag tröstshoppade lite på hm.com. Det här har jag klickat hem.




Ett par jeans jag velat ha länge och hoppas komma i om ett par veckor.



En topp i härlig färg.



Tjusiga armband.



Träningstights.



En skön grön topp från en tidigare beställning som inte kommit än.


I have a thing för toppar me knappar, har redan en sån här topp i rosa och en i lila. Love them.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback