Svinisvaccin?

Chrilles presenter är inslagna och klara, förutom en som inte går att slå in + bullarna jag ska baka till honom imorgon. Jag längtar mer än honom på att han ska få öppna dom. Haha. En natt kvar bara, sen är det dags.

Jag lunchade med Petra idag, mycket trevligt. Sen åkte jag till Tuna Park för att hämta mitt arbetsgivarintyg på H&M och namnbrickan vi beställt till Chili. Passade på att köpa ett nytt fräscht halsband till henne på samma gång, så nu är hon fin + att folk vet vem hon tillhör.

Ikväll gick jag på Skivstång/kondition som vanligt, det kändes bra, jag va peppad. Sprang på Madde C på vägen till Friskis, mycket trevligt, längesen vi sågs. Vi ska samla ihop ASSA-tjejerna nån dag och fika.

Jag kanske ska ta svinisvaccin imorgon. Jag hade inte tänkt göra det, tänkte låta mitt imunförsvar härdas på egen hand, men pappa kanske har mutat mig. Måste bara dubbelkolla. Bjuder på en passade bild sålänge. Stackars Nasse..


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA. den bilden måste vara den bästa på länge kring svinis :D

Postat av: Emma

Min frisör hade. Var som en pinne, tjockare innerst o smalnade av. Sen vira man bara håret runt, höll i toppen. släppte. Sen var de bara att kamma till det lite. Gick fort o blev superfint :D

2009-11-26 @ 19:32:40
URL: http://definnsingaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback