Pepptalk

Idag är det måndag igen, det betyder ju vägning för Viktklubb. Efter förra veckans motgång fick jag ett positivt resultat idag. Sammanlagt har jag gått ner 2,4 kilo.

För två veckor sen var jag nere på -2,2 kilo, förra veckan -1,5 kilo och nu -2,4 kilo. Det betyder inte att jag la på mig fett förra veckan. Kroppen binder mer vätska ibland så det kan ha varit en orsak, dessutom kanske jag inte hade varit på toa och tömt mig innan, jag kommer inte ihåg. Men det är inge kul att se på vågen, jag vill ju alltid se ett positivt resultat för att få motivation.

Jag ska verkligen försöka vara duktig den här veckan. Måste få in mer vardagsmotion om dagarna, det är svårt när man inte har något att göra. Jag sitter ju ofta stilla framför datorn, i bris på annat. Nästa vecka vill jag ha en till positiv invägning. Kom igen Anna, kom igen!

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad roligt att det gick bra med vägningen den här gången=) Du är så duktigt.. Själv kommer jag säkert ha gått upp den här veckan!! Ingen bra helg.. Hemma hos mamma med god mat o sällskapsspel=) O med sällskapsspelen följde det med godis.. Mindre bra!! Men det lär ju vågen visa imorgon :-/

2009-11-23 @ 18:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback