Pepparkaksbak med Jessica

Idag har det varit en bra dag. Sov till elva, vilket inte var meningen men är man arbetslös så är man, sen gick jag ner på stan och mötte mamma för att kopiera ett papper på hennes jobb. Jag gick runt på stan en stund, köpte en t-shirt, mascara o en fin skrivbok, samt hälsade på Emma. Efter en timme kom Jessica, jag åt lunch och hon drack kaffe, då kom jag på den snillrika idén att vi skulle baka pepparkakor. Så det blev en tur till Ica Maxi för att bland annat köpa deg, formar och julmust.

Det blev bara två plåtar kakor, resten av degen hamnade i magen. Gott. Jag lagade Chickenfajitas och vi snackade skit tills det var dags för mig att åka till fotbollsträningen. Mycket trevligt att bara hänga med min Jessica, det blir alldeles för sällan. Flytta hem till mig igen!

Fotbollsträningen gick sådär. Joggade extra länge innan, som vanligt, jagar kalorier. Det var roligt att spela och min fot höll, gjorde dock inga motlägg med högern men det blev nog lite fler närkamper. Vi kanske ska träna i Tunahallen på lördag också, beror på hur många som kan komma, det vore jättekul.

Imorgon ska jag till Mc Donalds för min andra intervju och sen träffa min jobbcoach. Sen får jag se vad dagen har att erbjuda.

Kommentarer
Postat av: Em

Flytta hem till oss!!!



Jag är icke sugen på att släppa iväg Jessica till tuna igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback