New Moon

Nu har jag kommit hem från förhandsvisningen av New Moon. Den var.. bra. Inte lika bra som Twilight. Den kändes lite ihoptryckt, som att den borde vara längre men dom ville banta ner den till 2 timmar och 11 minuter. Fast det kanske beror på att jag läst boken och vet att det händer mer saker. Dessutom gillade jag filmtekniken bättre i Twilight, men det beror väl på att det är en ny regissör. Hur som helst är New Moon absolut sevärd och jag kommer att köpa den.

Vi såg filmen i stora salongen och den var helt proppfull, var väl ungefär 180 tjejer och 3 killar i salen. Jag och Petra blev faktiskt lite besvikna. Det var inte förens i andra scenen med "Edward Cullen" som vi hör en kör av suckande tjejer. Samma sak hände när "Jacob Black" tog av sig tröjan, där kan vi snacka om muskler.

Självklart slutade filmen spännande och jag längtar efter fortsättningen.


Kommentarer
Postat av: sannaa

Åh, ska se den på lördag :)

Vet du om det är sant att han "Jakob" är född -92?! :o

Postat av: sannaa

Haha, nej. Han ser ut att vara mycket äldre så jag fick en chock! Snygg är han också :)

2009-11-20 @ 14:03:44
URL: http://sannaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback