Musik

Jag sitter och lyssnar igenom Soundtracket till New Moon, kollar om det är något att ha. Verkar ganska lovandet hittills.

Klockan ett ska vi få lunch i Hållsta, mammas potatisgratäng är den godaste i hela världen. Det blir brunch för vår del, vi sov så länge att det blev onödigt att äta frukost innan.

Det är mina planer för idag, kanska ska gå promenad med Emma I ikväll. Funderar även på ett pass cirkelgym, får se om jag känner för det.

Jag vill ha julmyspyssel. Ni vet när man bakar pepparkakor och lussebullar, kokar knäck och dricker julmust samtidigt som man lyssnar på julmusik. Feel the season liksom.

Kommentarer
Postat av: J

ja vill julpyssla med dig! baka svin o bockar?:)

2009-11-22 @ 22:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback