Kråkbo

Idag är det lördag, på riktigt. Jag har inte gjort så mycket, som vanligt. Det blev en timmes joggingtur idag också, mycket duktigt av mig. Fast det gick sämre än igår, väntade inte tillräckligt längre efter frukosten så jag fick håll lite av och till. Dessutom var inte benen lika pigga, men det beror nog på gårdagens jogging.

Efter duschen gick jag en promenad på 50 minuter med Fran, trevligt. Hon har flyttstädat hela dagen stackarn. Mina ben är ganska sega nu kan jag tala om men det kanske blir en till promenad ikväll med Emma I. Vi får se, vi ska i alla fall äta tacos och titta på film.

Imorgon ska jag till Hållsta och äta lunch. Skönt att slippa laga mat själv. Yngsta syrran är hemma över helgen så vi ska diskutera julen nu när alla är samlade. Nu ska jag göra något åt kråkboet jag har på huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback