Kebabpizza

Gårdagen var slapp. Det enda vettiga jag gjorde på dagen var att jogga en timme. Sen gjorde jag mig fin inför kvällens fest hos Emma Å.

Festen var jättetrevlig. Tyvärr kom jag inte dit förens klockan åtta så den blev lite för kort, tiden bara flög iväg.

Vi fortsatte ut till Harrys och det var riktigt skoj, massa folk. Jag hade en ganska perfekt berusning. Tiden gick fort där också och helt plötsligt satt vi på Corner och åt nattmat.

Idag har jag varit bakis men nu känns det bättre. Kanske kebabpizzans förtjänst? Jag funderar på om jag ska ta en promenad men har ingen större lust, inte ensam i alla fall.

Chili mår mycket bättre. Nu ligger hon ihopkurad som en boll och sover i soffan. Min fina.

Kommentarer
Postat av: petra

Tack för igår ;-)

Postat av: Emma

Ladda om till den 14e säger jag bara ;)

2009-11-02 @ 17:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback