Jobbat

Gissa vad jag har gjort ikväll. Jag har inventerat på H&M i Tuna Park. Själva räknandet tog drygt tre timmar, innan det fick vi information och kontrakt skulle fyllas i. Det var helt okej.

Nu när jag kom hem loggade jag in på H&Ms hemsida, där jag sökt jobb, och kryssade i "ja" på frågan "har du arbetar på H&M förut?". Haha.

Annars har jag inte gjort mycket idag. Städade lite, gick en promenad (skulle springa men jag hade sån träningsvärk efter benövningarna igår så det gick inte), tog en snabb sväng på stan och köpte två långärmade t-shirtar.

Imorgon ska jag träffa min jobbcoach och skicka in en ansökan till McDonalds. Har inte lyckats boka en plats på Skivstång/kondition än, hoppas på mer tur imorgon.

Nu ska jag lägga mig och läsa.

Kommentarer
Postat av: petra

håller tummarna för dig att du får H&M jobbet =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback