Grattis på födelsedagen!

Efter 75 minuters väntan, i en lång kall kö, fick jag svinissprutan i min vänstra arm. Jag hyperventilerade inte, som jag brukar göra när någon ska sticka mig, men pulsen tryckte på gasen. Det gjorde inte ont, spände är nog ett ganska bra ord. Nu gör det bara ont när jag använder musklerna i vänsterarmen, så jag låter bli helt enkelt. Hoppas verkligen jag slipper feber, får vänta tills imorgon och se.

Idag är Chrilles 25-årsdag så imorse öppnade han presenter, jag tror han blev nöjd. Vi har inte gjort så mycket dock, provspelade spelet han fick av mig, jag bakade bullar till honom och ikväll lagade vi oxfilé och drack rödvin. Petra kom över och tonade mitt hår, utväxten var förskräcklig. Jag hann även med en joggingtur på 46 minuter.

Nu ska jag krypa ner hos födelsedagsbarnet. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback