Fotbollsträning

Shit vilken träningsvärk jag har efter gårdagens cirkelgym. Särskillt i armar, axlar och ben. Jag gillar när det känns att man tränat ordentligt, bara det inte hindrar mig ikväll. Det är nämligen fotbollsträning ikväll. Fast jag är mer orolig för att foten inte ska hålla, träningsvärk går ju i alla fall över efter ett par dagar. Vi ska vara uppvärmda och klara klockan åtta i Tunahallen så jag ska åka dit tidigare och jogga en runda innan. Håll tummarna för att min fot pallar!

Nu väntar jag på att Chrille ska komma hem med bilen så jag kan åka och storhandla. Har varit en riktigt slackerday. Jag har tittar på Greys Anatomy, One Tree Hill, 90210 och Gossip girl. Det enda vettiga jag gjort var att kolla om de kommit ut några nya jobb på nätet, det hade det inte. Chocking.

Kommentarer
Postat av: Petra

det är cissi som hittade o sa sök även fast du inte har allt som dom säger att dom söker. De har funkat för henne och dom andra hon hjälp iaf så tänkte va fan man kan prova och sen sökte jag i västerås och södertälje.

Postat av: sannaa

Okej, låter toppen! :) vet att Amway har nått liknande som jag tänkte prova!



Jasså, jag & en kompis tänkte gå ut på lördag också! =D är det hundra att det blir nått för er?

2009-11-10 @ 08:56:41
URL: http://sannaaek.blogg.se/
Postat av: sannaa

Det ska jag :) vi har ju lite studentrabatter på träningskort också! Benhinnorna pallar nog inte fotboll än, tyvärr..



Okej, ska prata med Emma om Tilda & jag kan! Vart ska ni ut sen då? =D

2009-11-10 @ 10:59:57
URL: http://sannaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback