Första fotbollsträningen efter uppehållet

Fotbollsträningen igår gick sådär. För det första var vi bara sju spelare och för det andra vågade jag inte göra motlägg. Är så himla rädd om foten. Helt sjukt va medveten jag blivit om den sen jag gjorde illa den. T.ex när Chrille ska klättra över mig för att ta sig ner från sängen tänker jag "kliv inte på min högerfot, kliv inte på min högerfot.." och jag håller blicken i marken när jag går för att inte trampa snett.

Foten klarade sig igår dock. Knakade lite när jag gjorde plötsliga vändningar och skottade men inget som gjorde ont. Tur det. Snälla, snälla säg att den håller.

Träningsvärken sitter fortfarande i. Tror det blev värre i vissa muskler efter igår, men jag klagar inte. Fast jag tror det bara blir en promenad som motion idag.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag håller alla mina tummar och tår på att din fot ska hålla!! Vi vill ha Anna tillbaka på plan=)

2009-11-11 @ 16:08:38
Postat av: sannaa

Hahaha! Det är jättemånga som säger att han är lik Zac ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback