Deprimerad

Idag är inte min dag, det är en dålig dag. Förutom timmen det tog att rensa i tre klädlådor, bära ner lite saker till förrådet och diska, då kändes det som att jag gjorde lite nytta i alla fall. Marie har försökt pigga upp mig med fina ord, tack sötnos. Chrille gjorde också en ansträngning när han kom hem från praktiken nyss.

Det tråkiga, mörka och regniga höstvädret hjälper ju inte direkt heller. Jag vill ha sol och torr mark. Jag fick min HM-beställning en vecka tidigare än väntat, men inte den gröna tröjan.. som jag väntat längst på. Suck. Som sagt, inte min dag.

Vilka deppiga inlägg jag skrivit på sista tiden. Jag ber om ursäkt. Men bloggen speglar ju min sinnesstämning. Förhoppningsvis får ni snart något roligare att läsa.

Kommentarer
Postat av: Marie

Kämpa på gumman!! Du betyder massor för oss, alla dina vänner=) Och du betyder massor för mig!!.. Och mina ord är såå sanna!! Puss o Kram

2009-11-17 @ 19:38:38
Postat av: Em

Kom till Uppsala! Vi kan glo på film och baka kakor! Vi kan tillochmed gå långa promenader! (Eller ja, jag kan lova dig minst en promenad iaf)Jaaaaa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback