Dåligt pass

Idag har jag varit och kört Skivstång. Jag gillade inte passet. Vet inte riktigt vad det var jag inte gillade, kanske att hon bytta övning lite väl ofta ibland. Hur som helst så va hennes vikarie förra veckan mycket bättre.

Annars har dagen seglat förbi väldigt fort, jag har inte gjort nåt vettigt förutom tvättat två maskiner. Chili var arg imorse när vi inte ville gå upp kl sex och straffade oss genom att kissa i rentvätten. Hon kan vara en riktigt liten pest ibland. Nu är hon dock ganska söt där hon ligger och spinner bredvid mig.

Det blir potatisgratäng och fläskfilé ikväll för mig och Chrille. Jag är hungrig så jag längtar. Efter det.. bubbel!!

Imorgon är de höstfest hos Emma Å. Ska bli riktigt kul. Jag kanske vågar ha lacktights på mig. Får se, känner mig lite som en stoppat korv i dom. På förmiddagen tänkte jag springa så håll tummarna för torrt väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback