Bra början

Den här fredagen har börjat bra, dock tror jag hela tiden att det är lördag. Antar att det beror på att jag var på bio inatt, det brukar oftast bli av på fredagskvällar. Hur som helst sov jag till elva, sen lite slösurf och frukost till nya avsnittet av Greys Anatomy. Efter det tog jag och Chrille tag i städningen, så nu har vi ett rent hem. Eller renare, om inte annat. Ska lägga undan sommarskorna sen också har jag tänkt, dom är ju bara ivägen nu.

Jag kom nyss in från en timmes lång joggingtur. Härligt. Det gick bra idag, benen kändes pigga. Det enda negativa var all gegga på stigarna i skogen, så mina nya fina träningstights är helt leriga på vaderna. Men det går nog att skölja bort de värsta med vatten.

Resten av dagen vet jag inte vad jag ska hitta på. Vill träffa någon kompis, inte bara sitta hemma helt själv. Får höra mig för. Men först, dusch.

Kommentarer
Postat av: sannaa

Tack :) ska kika!

Postat av: Petra

hittade du något att träffa? jag har varit helt lost så mig hade inte varit roligt alls att träffa, hade varit som att träffa en vägg =P

2009-11-20 @ 20:22:27
URL: http://oddpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback