Besvikelsen är total

Ojoj vilken värdelös dag. Det vettigaste jag gjort var att surfa runt på nätet och leta efter jobb att söka. Fanns inte mycket intressant dock men jag skickade iväg en spontanansökan.

Av någon anledning är jag alltid väldigt slö på måndagar. Vad kan det bero på? Resten av dagen har jag tillbringat med Americas Next Top Model 13. Det är en säsong med bara små korta tjejer.

Det var vägning för Viktklubb idag och det var en riktig besvikelse. Jag har gått upp 0,7 kg sen förra måndagen. Suck. Skyller på snabbmaten i lördags natt och igår. Blä. Motivationsdödare. Tur att jag har fotbollsträning ikväll, då ska jag springa bort massa kalorier.

Dags för avsnitt 7 av ANTM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback