Ännu en helg till ända

Jaha, då var den här helgen över. I fredags var vi först några stycken här hemma och spelade spel, sen gick jag och Chrille på bio. Vi såg Luftslottet som sprängdes, den var bra. Har du inte sett den här triologin har du missat nåt.

Igår var det fullt hus här när Chrille hade födelsedagsfika. Kvällen blev inte riktigt som det var tänkt men jag blev lite småberusad. Tyvärr resulterade det i rejäl huvudvärk imorse, men en ipren fixade biffen.

Idag har jag varit i Hållsta där jag, mamma och en syster bakade pepparkakor och lussebullar. Tradition. Väl hemma blev det en promenad med ljudbok i öronen.

Jag har varit duktig och sprungit både torsdag, fredag och lördag. Ändå har jag ångest inför morgondagens vägning imorgon. Det har blivit en hel del onyttigt och jag är helt säker på att vågen kommer visa på en ökning. Vill inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback