Älska soundtrack

Jag kom att tänka på en sak. I måndags när jag och Jessica bakade pepparkakor hade jag iTunes igång, soundtracket till New Moon till att börja med. Hon verkade tro att jag lyssnade på det för att jag är ett Twilight fan. Visst jag gillar filmerna, och böckerna, men jag är ingen sån där nörd som gör egna musikvidoes och lägger upp på youtube.

Jag får mycket av min musikinspiration från filmer och tv-serier, musiken är alltid så stämningsfull där. Jag har t.ex The OC och One Tree Hill att tacka för många bra låtar på min iTunes-lista. Musiken i både Twilight och New Moon är också bra, därav Soundtracken. Det kan vara svårt att leta reda på enstaka låtar som man hör i ett tv-serieavsnitt eller en film. Därför är Soundtrack asbra, om man har turen att just den låten finns med. Älska soundtrack!

Kommentarer
Postat av: Petra

de där med youtube kommer snart ska du se =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback