Aktiv förmiddag

Nu har jag kommit hem från dagens huvudaktivitet, min andra intervju på Mc Donalds. Jag tror att det gick ganska bra, vi pratade i 25 minuter. Hon tycker att jag absolut är intressant och gillar att jag är lite äldre än många av de sökande, då jag har arbetslivserfarenhet sen tidigare bland annat. Jag skulle få besked inom två veckor så nu är det bara hålla tummarna.

Jag gjorde ett snabbt besök hos min jobbcoach efter intervjun och uppdaterade honom om läget. Han är så glad för min skull och hoppas verkligen att jag får det. Han är så söt.

Imorse ringde jag IF metalls a-kassa och redde ut några frågetecken. Sen ringde jag H&M och bad om ett arbetsgivarintyg från när jag intventerade. A-kassan vill ha ett så nu lär jag ju få vänta länge på pengarna. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback