Sängen och serier

Jag börjar bli riktigt uttråkad. Nackdelen när man inte är jättesjuk är att man är pigg och vill hitta på saker, fast gör man det tar tillfriskningsprocessen längre tid. Jag har i stort sett legat och tittat på tv och tv-serier konstant sen i onsdags kväll. It´s getting old.

Igår köpte jag och Chrille mat från O´learys och såg sista halvan av tredje säsongen av Dexter. Jag har sagt det förut men måste säga det igen.. Det är sjukt att man gillar Dexter, han är ju värsta monstret men ändå är det honom man vill att det ska gå bra för. Väldigt bra serie.

En annan serie jag har tittat på är The secret life of the american teenager. Det är en mindre bra serie. Mest vill jag bara skjuta Ben, förutom att det är en dålig skådis så är det en sjukt störig karaktär. Inte för att nån skådis i serien är så himla bra, ändå måste jag se hur den slutar. Jag gillar Adrienne i alla fall, go bitch!

Klockan är strax efter tio och jag har redan hunnit med det senaste avsnitt av Lost och de två senaste av Gossip Girl, vad ska jag nu göra hela dagen?  Fast jag kan ju börja med att skicka in en arbetsansökan till Citymail, så har jag det gjort i alla fall. Sen ska jag nog storhandla, skönast att göra det när alla är på jobbet. Se där, dagen blir en aning produktiv.

Sen är det nog tillbaka till sängen som gäller, måste utplåna alla elaka basiller.

Kommentarer
Postat av: sannaa

http://sommarfreak.blogg.se/2009/march/rosta-rosta-rosta.html#comment



Rösta gärna, och gärna på min nummer två, om du gillar den :)

2009-03-28 @ 09:29:03
URL: http://sannaaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback