Svajigt

Igår hade vi först möte med fotbollslaget och sen lagfest. Det var sjukt kul. Massa alkohol och trevliga flickor. Emma I kom också, men hon och Pia fick lite för mycket av det goda och kunde inte följa med ut. Hehe.

Efter massa dans i mina nya höga klackar protesterade mina fötter, Pe jagade rätt på en taxi och vi åkte förbi Statoil för att köpa med oss fyllemat. Mosbrickan och korven avnjöts i mitt kök till massa fnitter. Chrille tyckte inte det var lika kul dock.

Jag har inte mått toppen idag, fast huvudet har faktiskt varit helt okej. Lite illamående och allmänt svajig i kroppen blev priset jag fick betala för festligheterna.

Nu ska jag sikta på att ha en vit månad. Fast är mycket tveksam till om jag lyckas, man kan ju inte banga om det dyker upp en kul fest liksom. Men två veckor borde ju inte vara nåt problem i alla fall.

Jag har grym träningsvärk i ryggen idag efter gårdagens BodyPump. Skönt att känna att man gjort nåt bra. Nästa vecka ska jag satsa på fler pass på Gympozz.

Nu måste jag byta om till fotbollsträningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback