Fulla träningsveckor

Det blev BodyPump igår. Bra val måste jag säga, det kändes skönt att anstränga musklerna till max. Jag har blivit starkare sen jag började gå på passen, nu orkar jag göra nästan alla repetitioner. Förutom när vi tränar bröst, då gör det bara ont i mina axlar. Samma sak som när jag försöker mig på plankan, det känns bara i axlarna. Tråkigt.

De veckor jag jobbar förmiddag kommer bli fulla av träning nu framöver. Fotbollsträning tisdag och onsdag. Har vi match på lördagen kommer vi dessutom ha träning på söndagen. Sen vill jag gå på BodyPump minst en gång i veckan + att jag har mitt gymkort på friskis. Dessutom tycker jag det är skönt att jogga i Kronskogen. Men det blir oftast av på helgerna eller när jag jobbar eftermiddag.

Imorgon är det final i Melodifestivalen. Jag hade tänkt att vi skulle vara några tjejer här och kika men intresset verkar inte svämma över precis. Petra kommer i alla fall och Zarah skulle komma senare om hon hinner. Får se vad dom andra bestämmer sig för. Men men, jag och Petra brukar va bra på att roa oss.

Man kanske ska gå en promenad i vårvädret, innan man stängs in i fabriken för resten av dagen. Snön har nästan försvunnit igen och hoppet för en tidig vår har åter tänts.

Jag har lagt in två nya ljudböcker i min iPod. Jag älskar min iPod. Hur skulle jag annars stå ut på jobbet? Dags att stoppa in lurarna i öronen och ge sig av.

Kommentarer
Postat av: Jenny-M

Jag kommer gärna förbi gumman! Jag har dock tappat numret ditt - du får höra av dig så jag får dte. Sköt om dig. Kramar!!

2009-03-13 @ 21:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback