Twilight

Igår fick jag äntligen hem Twilight med bra kvalitet. Jag såg den nu ikväll med Em, som tyckte den va bra fast hon trodde att hon skulle tycka den va kass. Men det går ju inte liksom. Så nu är jag lite kär i Edward.. igen.

Det var helt underbart att va ledig igår. Jag behövde verkligen det. Halv tolv mötte jag upp Zarah på stan för att luncha innan vi besökte Rekryteringsmässan. Det var sjukt mycket folk. Man kom knappt fram. Jag var inte så intresserad av företagen som var där dock, jag har nämligen kommit på att jag nog vill plugga. Till sjuksköterska.

Har försökt ringa komvux både idag och igår men får bara en maskin i örat som säger att det är många som ringer och att jag ska försöka senare. Svarar ingen på måndag morgon tänker jag gå dit. Jag vill plugga upp minst ett betyg för att ha större chans att komma in på Högskolan.

Det blev ingen träning idag, jag skulle gå på BodyPump, alla bangade och då tappade jag också helt lusten. Får se till att springa eller nåt imorgon istället. Inget för hårt för på söndag har vi vår första fotbollsmatch. Längtar massor.

Dags att mysa under täcket med Grey´s Anatomy eller Tyskungen, svårt val..

Kommentarer
Postat av: Pia

Jaså där ser man, sjuksköterska alltså. Vad roligt att du kommit fram till vad du vill göra, perfekt Anna! =) Det kommer bli skitbra, det kirrar du!

Jag vill också spela match :( Men har varit sängliggande nu i tre dagar, med feber och världens förkylning. Så jäkla typiskt! Men ni får se till att vinna nu :) Kram

2009-03-07 @ 11:28:11
Postat av: Emma

Ryktet är väl att vi bara är 11 stycken imorgon. Hoppas verkligen vi är några fler. Hey döden, annars ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback