Teliaskit

Idag skulle jag installera antivirusprogrammet vi fick med när vi beställde bredband från Telia. Hur tror ni att det gick? Skit, rent utsagt. Det ville inte alls. Installera det gick men inte uppdatera det. Fast jag är väl inte förvånad egentligen, min erfarenhet är att det brukar bli skit med Telias tjänster. Ändå har jag det på mobilen, telefonen och bredbandet. Fast på de två senaste fanns typ inget annat alternativ.

När både jag och Chrille tappat tålamodet skulle jag avinstallera det och ladda hem ett annat antivirusprogram. Tror ni det gick? Nej. Som sagt. Skit. Får ta nya tag med det där imorgon. Då ska vi även formatera om hela min dator, det har inte blivit av än. Men jag har tröttnat rejält på att den hakar upp sig hela tiden. Peppar, peppar, nu har den faktiskt fungerat i flera timmar.

Idag har jag hämtat min cykel som varit på verkstaden och fått ett nytt framjhul. 200 kronor kostade det och jag hoppas att jag får slippa punktering ett bra tag framöver. Helst för alltid. Ska bli skönt att kunna ta cykeln när jag vill komma fram lite fortare än till fots.

Jag har köpt vaniljglass med smultronsås från Carte d´Or. Ska bli spännande. Jag älskar deras glass och jag älskar smultron så det kan ju inte bli fel. Hoppas bara att det inte smakar konstgjort.

Kommentarer
Postat av: petra

men vaddå är de inte så man äter? vi tänkte satsa på Noahs stil på akropolis imorgon tror du inte de blir bra? =O all glass e väl god =)? vi måste kolla upp ordentligt när slagsta glass öppnar mums

Postat av: hotchics

jorå säkert ;)

2009-03-21 @ 16:32:31
URL: http://hotchics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback