Solsken

Dagen började med helt fantastiskt väder, kom upp i hela 11 grader och strålande sol. Jag promenerade i skogen i en och en halv timme och bara njöt. Förutom när jag klev i blöt lera, men det är väl smällar man får ta när snön smälter. Nu på eftermiddagen har molnen täckt himlen och det är lite kallare. Men allt är bättre än snöslask så jag är glad ändå. Hörde att det ska bli fint imorgon också. Underbart.

Idag har jag även jobbat lite mer på mitt projekt. Det går framåt, fast väldigt sakta.

Imorgon är det dags att gå till jobbet igen. Skönt med en tredagarsvecka. Hoppas det är lite ljust halv sex på morgonen i alla fall. Man vaknar lite mer då.

Kommentarer
Postat av: petra

ojoj spännande vad e de för projekt? =)

ja de var ju jätte fint väder tills chrille kom med molnen =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback