Snöblandat regn

Idag hade jag planerat att börja dagen med en lång promenad. Gissa om jag blev besviken då jag vaknar och det är grått ute med snöblandat regn. Humöret skönk och jag stannade inne.

Snart ska jag ner till stan och träffa Jenny för en lunch eller fika innan jobbet. Ska bli trevligt, längesen jag träffade henne.

Hur mår min då? Det gick sådär att jobba igår, mina skyddsskor är ganska stora. Men när jag slutade och bytte om till mina vanliga kläder fick jag en smak av helvetet igen. Efter att ha stått upp i stort sett nio timmar i varma skor var fötterna svullna. Att klämma in dom i mina hårda Superstars var inte ett dugg skönt. När jag kom hem va naglarna typ gröna. Fräscht.

Hoppas det är fint väder imorgon. Då är det Kronskogen som gäller. På torsdag siktar jag in mig på BodyPump.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback