Släckta lampor

Nu har jag suttit i mörkret och tittat på Robinson. Gjorde ett slag för miljön samtidigt som jag drömde mig bort mot varmare breddgrader. Till min förtjusning åkte Beatrice ut, hon verkade inte vara någon vidare trevlig person. Jag vill också leva Robinsonliv.. fast utan tv-kameror.

Idag fyller Petra 24 år, grattis, så vi var där och fikade och lämnade presenter. Trevligt, trevligt.

Jag gillar mitt mörka hår. Särskillt när jag har plattångat det, fast jag gillar alltid håret mer då. Jag har äntligen, efter många toningar, fått till en fin färg. Förutom i vissa ljus då det fortfarande envisas med att se rödaktigt ut. Nu är det bara längden som saknas. Skulle vilja ha det cirka 15 centimeter längre, det verkar dock som en omöjlighet.

Jag och Chrille svängde även förbi Tuna Park idag och köpte en extern hårddisk till mig, efter mycket tjat öppnade jag äntligen plånboken. Det blev en liten svart på 320 GB. Nice.

Nu ska jag koncentrera mig på fotbollen. Heja Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback