Plus minus noll

Vi slog två flugor i en smäll, jag och Chrille. Det blev ungefär en timmes promenad i det fina vädret, som gick förvånande bra trots tån, och på vägen hem stannade vi på 7ans och åt. Blev en pizza för mig så nu har jag väl fått i mig minst lika många kalorier som jag sprang bort på matchen. Men man får unna sig.. ibland.

Nu kommer jag nog inte göra så mycket mer ikväll, fast jag skulle vilja. Vet inte vad dock. Nyaste avsnittet av Grey´s Anatomy väntar på mig senare i alla fall. Chrille ska iväg och spela poker med några kompisar så jag kommer ha lägenheten för mig själv.

Orkar man laga matlåda tills imorgon? Fast det betyder att jag måste gå och handla. Vad jobbigt det blev nu igen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Själv fick jag Max efter matchen av mamma o Mats ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback