Hjärnan sväller

Mitt huvud vägrar bli bättre. Det värker inte riktigt, mer trycker. Min hjärna kanske börjar bli för stor för mitt huvud? Det känns så om inte annat. Fast det är inte konstant längre, kommer lite av och till. Jag stannar nog hemma imorgon också, för säkerhets skull, det är ett helvete på mitt jobb när huvudet inte mår bra.

Idag har jag flyttat över allt jag vill spara från datorn till min nya hårddisk, det tog några timmar. Flyttade även över det jag hade på Chrilles hårddisk. Formateringen har ännu inte blivit av, trots att jag och Chrille high-fiveade på de igår.

Mamma och Lisa kom över med fika, så vi satt och pratade med dom en stund. Trevligt. Jag fick även New Body-pengar som jag hade lagt ut. Det behövdes, kontot är tomt.

Appropå pengar så har jag gjort av me typ 3000 kronor sen i onsdag. Hur har jag lyckats med det? Måste verkligen skärpa mig, vill inte ta mycket mer av de jag satte in på sparkontot den här månaden.

Min näsa gör fortfarande ont, men den är hudfärgad vilket är ett plus. Vilken tur att jag inte är snorig för jag tror inte jag skulle klara av att snyta mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback