Första träningsmatchen

Nu sitter jag här och fryser, mina tår o händer är iskalla och scarfen hänger kvar runt halsen. Jag har precis kommit hem från vår första träningsmatch. Ingen avbytare och vinst med 5-4, det är bra jobbat. Men det gick kasst för mig. Inget gick som jag hade tänkt mig. Dessutom blåste domaren offside när jag sprang helt själv me bollen. Nej, det här var inte min dag.

Gårdagen var väldigt lugn och skön. Jag slöade i soffan hela förmiddagen innan jag orkade lyfta på arslet och ge mig ut på en 50 minuter lång joggingrunda i Kronskogen. Efter en dusch och lite mer sittande i soffan gav jag mig av till svärföräldrarna där det bjöds på middag. Resten av kvällen spenderades i Zarahs soffa, mycket soffor denna lördag.

Ångesten över McDonaldslunchen efter matchen börjar ta vid. Inte bra. Det har blivit en hel del onyttigt i helgen. Jag som är sugen på att baka, men det kanske vore en mindre bra idé.

Min vänstra stortå gör ont. Halva nageln har släppt  mitt i och det rinner ut vätska och blod genom ett litet hål. Ajajaj. Det är mina dumma fotbollsskors fel, men jag vägrar köpa nya.

Värmen sprider sig nu lite smått i kroppen, dags att fundera ut nästa aktivitet denna söndag.

Kommentarer
Postat av: petra

hoppas du fick ditt bad i hållsta. o Grattis till segern men nu ligger du efter med ett mål så då blir de två nästa gång eller? ;-)

Postat av: sannaa

Tack :) ja, det blir nog klänning idag sen har jag 500kr i presentkort som jag kan välja på alla ställen på presentkortstorget.se, där bland skopunkten!



& härligt med vinst :D hörde att ni kämpade jättebra! Grattis!

2009-03-09 @ 09:04:46
URL: http://sannaaek.blogg.se/
Postat av: Emma

Vi var grymma igår ;) sjukt nöjd med vår insats.

jobbigt med tån, någon form av nageltrång eller.. :/

2009-03-09 @ 10:09:43
URL: http://m0e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback