Ansökningar

Matchen slutade 0-0 igår mellan Sverige och Portugal men det kändes nästan som en vinst. Det var en bra match med två hårt kämpande lag. Dock tycker jag portugiserna filmade lite väl mycket. Skärpning.

Glömde ju skriva förut att jag faktiskt sökte tre jobb i fredags. Förutom brevbärare på Citymail så sökta jag som orderplockare på HM-lagret och deklarationsregistrerare. Det sista var bara 3-4 veckor men det ger ju lite pengar och erfarenhet. De två första var inga heltidsjobb men det skulle vara skönt att ta det lugnt ett tag. Vet inte om mina ansökningar blev så bra men jag har sökt i alla fall och annars får man ju absolut inget jobb.

Jag anmälde mig till högskolan i veckan också, men jag tror inte att jag kommer in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback