Pengakåt

Så var det fredag. Den här veckan har gått fort, trots att det inte känts så på kvällarna då jag varit på jobbet, och jag kan inte tänka mig att denna kväll kommer blir annorlunda.

Jag har inte tränat så mycket som jag hade tänkt, lusten har inte funnits, men jag har rört på mig i alla fall. Igår var jag på BodyPump och i tisdag och i onsdag blev de promenader i skogen.

Ska strax snöra på mig skorna och ge mig av på ytterliggare en promenad. Vi ska beställa pizza till jobbet, för att festa till vår tråkiga fredag, och jag vill reducera skadan så gott det går.

Imorgon blir det BodyPump igen och sen på söndag fotbollsträning. Veckoträningen blir nog inte så illa ändå, fast jag hade velat ha något mer pass där pulsen kommer upp högre. Får bli nästa vecka.

Igår fick vi reda på att ytterliggare varsel lagts på ASSA, sammanlagt 60 personer. Snart finns det ju ingen personal kvar. Vi fick även veta att vi kanske måste jobba ännu en fredagskväll. Suck. Tänk på pengarna Anna, tänk på pengarna.

Appropå pengar så fick jag ju lön i onsdags. Jag älskar lön. Vem gör inte det liksom? Den var bra dessutom. Och den kommer va ännu bättre nästa månad. Sweet.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, tror jag väntar rätt länge me en egen bäbis. Lånar Noah sålänge ;) Hoppas vi ses imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback