Pigg måndag

Va tidigt jag har gått upp idag. Fast med tanke på att jag somnade typ halv elva igår så är det inte så konstigt. Jag har startat två tvättmaskiner så dagen har redan blivit produktiv. Det känns som att det kommer bli en bra dag idag.

Igår följde jag med familjen Odelius/Flodin till Vilsta för en stund i snön. Jag har verkligen inga kläder för såna aktiviteter, måste kolla om det finns några termobyxor i Hållsta. Snowjoggers måste också införskaffas, det kan väl inte vara så dyrt? Jag ska upp till Norrland i påsk så då kommer det behövas.

Jag jobbade ju i lördags så det var inte min piggaste helg. På kvällen var jag med Zarah, Linda och  Carro och spelade spel med Melodifestivalen i bakgrunden. Det var mycket trevligt. Dock proppade vi i oss en massa flott, mindre bra.

Här hemma hade Chrille fest, två av hans lumparkompisar var och hälsade på så fyllan var ett faktum. Deras bakispizzor igår gjorde tyvärr mig också sugen så jag fick i mig en halv kebabpizza. Dåligt, dåligt. Får se till att träna duktigt i veckan.

Fotbollsträningen igår kväll var rolig, äntligen acceptabelt många närvarande. Nu är det fotboll på riktigt.

Det börjar bli frukostdags, magen kurrar.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var kul igår ;D Känns lite mer på riktigt nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback