Vårstädning

Idag har jag städat intensivt i två timmar. Det ser inte så annorlunda ut mot vad det gjorde innan, förutom mindre dammigt, men jag gjorde sånt där som man alltid tänker att man ska göra men aldrig kommer sig för. Som att rensa ur skåp och bära ner grejer till källarförrådet. Känns bra. Upptäckte dock att Chili hade kissat på min favoritväska. Grr. Gnuggade länge me rengöringsspray och tvättmedel men tror att det kommer bli en fläck. Dumma katt. Måste köpa krokar så jag kan hänga upp väskorna istället för att lägga dom på golvet. Skulle även behöva ett par i sovrummet där jag kan hänga använda kläder som jag inte vill lägga tillbaka i lådorna. Får kika på Village idag, ska ner och luncha med Petra.

Vi ska även kika på glasögon till mig. Gjorde en synundersökning för ett år sen men kom mig aldrig för att köpa ett par brillor. Har inget stort synfel, om de inte försämrats nu, utan behöver glasögon för att slippa anstränga ögonen när jag tittar på tv eller kör bil. Ska kika in på en butik som har ta två betala för en, kanon.

Ska även hoppa in på en frisersalong där jag hört att dom gör akrylnaglar, måste verkligen fylla på mina och en håller på att lossna. Inte bra. Nej nu måste jag skynda på så jag hinner allt innan jobbet.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback