Back in Sweden

Så var man hemma i verkligheten igen. Ska jag beskriva hela Thailandsresan kommer det ta väldigt lång tid så jag sammanfattar den i några punkter.

* Härligt.
* Trots mycket regn var det väldigt varmt.
* Utflykter till olika öar där vi bland annat simmade genom en grotta till en gömd strand, snorklade och gästade "The Beach".
* Shopping.
* Solade och badade, dock förstörde solexem några soldagar. Grr.
* Billigt, billigt, billigt.
* Watermelon shakes.
* Massage, ansiktsbehandling, pedikyr och akrylnaglar.

Hur underbart de än är att resa bort så är de alltid skönt att komma hem. Här finns ju vänner, familj, min lägenhet, svensk mat och min Chili. Snart kommer även Chrille hem, längtar. Det enda negativa är att jag måste gå till jobbet igen.. och kylan. Burr.

Något annat som var bra när jag kom hem var att jag hade tre avsnitt av One Tree Hill att titta på, (+ ett till som kom ut idag) man blir ju så himla glad när avsnittet tar slut och man inte behöver vänta en vecka för att få se fortsättningen. Nu måste jag dock de eftersom jag sett alla men lyckan varade ett tag i alla fall. Hehe.

Jag älskar mina akrylnaglar. Just nu har jag målat dom chockrosa, lite tant över det hela men ändå roligt. Jag har aldrig haft långa naglar, eftersom mina alltid går av, så jag är helt fasinerad. Tyvärr är dom i vägen på jobbet då jag behöver mina fingerspetsar så jag kanske blir tvungen att fila ner dom någon millimeter. Suck.

Tre timmar kvar innan Älsklingen kommer hem..

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Em

Om du målar dina naglar svarta så kan jag måla mina naglar svarta samtidigt så kanske det inte känns som att vi är på olika sidor av jorden... Dessutom skulle det vara lite kul att se dig med långa svarta naglar! Pussochsnusk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback