Årets fattigaste månad?

Oj oj, va mycket utgifter jag har den här månaden. Först var det vanliga räkningar + första halvan av mobilräkningen från Thailand. Sen betalade jag av 5000 kr på skulden till pappa (lånade 20 000 kr till pensionssparandet eftersom det var sista året det är avdragsgilt). Har även bokat tid för synundersökning (de bågar jag fastnade mest för kostade 1800 kr), påfyllnad av mina akrylnaglar och kastrering av Chili. Dessutom ska jag köpa födelsedagspresenter till tre personer. Suck. Där rök hela min lön, blir till att nalla från sparkontot om jag ska överleva till den 25e.

För att fortsätta spenderandet pratade jag och Zarah om att beställa varor från Victoria´s secret. Vi har pratat om det länge och tänkte passa på nu när dollarn är låg. För att tjäna in leveranskostnaden kommer vi såklart inte snåla med shoppandet. Dessutom är jag sugen på en klänning som finns på nelly.se. Den där från American Apparel som alla vill ha, men hallå den är ju faktiskt helt fantastisk.

Jag har fått för lite sömn de senaste nätterna. Chili löper så hon jamar väldigt högt och är rastlös i stort sett hela tiden. Vad som är ännu värre är att hon börjat kissa i min säng så jag var tvungen att sätta tillbaka dörren till sovrummet. Så nu får hon inte sova hos mig längre, vilket gör att hon krafsar/bankar på dörren och skriker för att få komma in. Det är väldigt svårt att sova med de oväsendet och det dåliga samvetet kan jag lova. Gäsp.

Dags att svettas på gymmet. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback